.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عقب‌ماندگي 20 ساله صنعتي مازندران در دولت نهم جبران شد

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت: عقب ماندگي 20 ساله استان مازندران با روي كار آمدن دولت نهم و تلاش‌هاي آن براي استقرار صنايع، جبران شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، عزت‌الله اكبري پنج‌شنبه شب در آيين آغاز عمليات اكتشاف معدني مناطق سفيد ريز و استيل كنار شركت البرز مركزي اظهار داشت: استان مازندران 20 سال به دليل اينكه اين استان قطب كشاورزي به شمار مي‌رفت از لحاظ صنعتي دچار ركود شد.
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس هشتم شوراي اسلامي ادامه داد: با روي كار آمدن دولت نهم و تصويب مصوبه‌اي درباره رفع محدوديت استقرار صنايع در استان مازندران زمينه و بستري فراهم شد تا اين استان در راه ساخت صنايع بزرگ و كوچك گام‌هاي اساسي برداشته است.
وي گفت: در دولت نهم با فراهم آوردن بستري براي استقرار صنايع شاهد ايجاد طرح‌ها و پروژه‌هاي صنعتي بي‌شماري هستيم كه كلنگ‌زني كك‌سازي سوادكوه تنها بخشي از اين بسترسازي به شمار مي‌رود.
اكبري به وضعيت كارخانه‌هاي نساجي قائمشهر واقع در قائمشهر قبل از روي كار آمدن دولت نهم اشاره‌اي كرد و افزود: در دولت نهم و تصميم براي احياي اين مجموعه و انتخاب سازمان گسترش و نوسازي به عنوان متولي امر بازسازي اين كارخانه‌ها، نوسازي شكوفايي و رونق را در اين كارخانه شاهد هستيم.
وي ادامه داد: همچنين با جذب سرمايه‌گذار خارجي، كارخانه نساجي مازندران بهسازي و توسعه مي‌شود.
رئيس سابق كميسيون صنايع و معادن مجلس هشتم شوراي اسلامي با تاكيد بر پرهيز از پرداختن به مسائل حاشيه‌اي توسط مسئولان گفت: مسئولان مي‌توانند با وفاق و يكدلي زمينه‌اي را فراهم آورند كه از ظرفيت‌هاي مناطق به خوبي استفاده شود.
وي از شركت زغال سنگ البرز مركزي به عنوان واحد صنعتي در حال ركود ياد كرد و افزود: با تلاش‌هاي صورت گرفته توانستيم تا زمينه‌اي را فراهم آورريم تا ضمن خروج از حالت ركود كارخانه‌ها و واحدهاي ديگري در آن مستقر و زمينه اشتغال فراهم شود.
اكبري به وضعيت رو به تعطيلي كارخانه اشباع تراورس شيرگاه اشاره و تصريح كرد: برنامه‌هاي خوبي در زمينه خروج اين واحد صنعتي از اين بحران در دست اقدام است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.